Det ska rensas!

Idag stod det först shopping på schemat..Denna punkt följdes till ....punkt....och pricka. Till min hjälp hade jag Marre och Rebecka. Det var bra de :) Det var en riktigt bra dag. alla hittade vi saker, mer eller mindre. När vi åkte där ifrån var vi nöjda med inköpen. Men kan säga att mitt blodsocker nog var i invå med fotsulorna. Så när jag kom hem väntade lite mat oche n väl förtjänt powernap. Det var skönt!
Sen så skulle ju de nya kläderna som införskaffats in i garderoben. Dock var min garderob inte allt för välsorterad. Så då tog jag tag i det. Bara som sådär och renasade hela alltet! Iprincip avrenda klädesplagg revs ut och det var kaos.
Verkligen kaos. Jag hade kläder över allt. Men till slut började det ordna upp sig. Och nu är det ordning i min garderob, eller garderoberna är det ju faktsikt. Skönt det. Så nu är det bara hålla tummarna att det håller i sig. Kan bli lite svårt:/ Som sagt, i garderoben, där är det ordning. Var sak på sin plats...typ.
Utanför den på golvet ligger allt som jag inte längre vill ha kvar i garderoben. Det är en stor, väldigt osorterad hög- Nej, jag längter inte efter att ta tag i den. Just därför ger jag den med värmve till min mamma! Hur bra som helst!
Så jag är faktiskt riktigt nöjd med dagen, som avlsutades med lite vänner och ett besök på Å-festen. Nu ska jag sova, tillsammans med flugan som bara surrar. Mindre kul. Flugor som surrrar när man ska sova hamnar högt upp på"saker-som -irriterar-mig -istan"....Gonatt!


Så här såg det ut, fast värre. Ångrade mig nästan, men nu är det fint! :)


PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0