Film!

Film, Fiulm mera Film! Ikväll blev det film! Inte med vilka som helst. Utan med Sarah Marre och Emma. Vi hyrde film och jag tror vi lyckades slå rekordet i hur långt tid det tar innan vi kommer fram till vilka filmer vi vill hyra. Men till slut så. Det fick bli "Gold's Fool! och "In the land of  women". Men vi såg bara en. Se började vi av någona nledning prata om landskap och det slutade med att alla satt och läste i katboken Hm..Ja. Det är förmodligen helt normalt....Vi lärde oss massor i alla fall. Det kommer förmodligen redan ha glömts bort imorron men vad gör väl det liksom? Bättre att vara smart en liten stund, än att inte vara det alls!?

Nu sitter jag här helt själv, och sarah, hon har somant på min soffa. Så social var hon. Jag visste det ! Det är inte mig hon vill ha. Det är min soffa "/ Det värmer Sarah (: Om jag kan lyckas bli trött snart kanske jag rent av också somanr. Annars, vilket verkar mer troligt kommer jag slösurfa ett tag till. Hur kul som helst! På söndag är de ti alal fall kryssning. Då är det bäst för henne att hon gör mer än att sova!  Hare bäst!

Sarah Emma Marre
Hur mysigt som helst liksom<3


PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0