Still alive!

Jag lever fortfarande...Det är lugnt. Får be lite om ursäkt för den dåliga updaten ..Men jag har faktsikt en anledning, eller flera. Och dom är bra dessutom. Nej, det beror inte bara på att jag inte orkat, eller brytt mig. Snarare tvärt om. Jag har haft en massa saker för mig. I
 torsdags kom jag hem från en dag i Norberg  med kusinerna. Sälvklart var det mycket trevligt, och helt klart utträöttande. Varifrån får småbarn alla energi? Dom kan klättra på en i all oändlighet! Sen i fredags så blev det till att barnvakta Axel och hans kusin Meave. Så fredagskvällen spenderades alltså i ett hotellrum med två 1,5- åringar Hur mysigt som helst faktiskt! Så otroligt söta ungar...saknar dom, Ibland är det inte kul att man kan bo på andra sidan jorden :(
I alla fall så följde jag med Tim, Colleen och Axel till Mariefred där jag var tills idag. Underbara kusiner har jag! Morbröder och mostrar också för den delen...
Japp, det är väl anledningen till att jag inte uppdaterat som vanligt. En oerhört bra anledning om ni frågar mig! Har förövrigt läst en väldigt bra bok, 300 sidor på drygt 3 dagar. Så bra är den till och med. "Lyckans Hjul" Den kan jag rekomendera om man gillar lätta,  vardagliga romaner..typ.
Red ikväll. Hade Chasy-tjejen. Det gick riktigt bra,  super nöjd för att inte ha ridit på hela sommaren, bortsett från förra veckan that is...Ser inte fram emot hoppningen dock. Har mindre trevliga upplevelser därifrån hm...Ája, det som inte dödar en stärker en.
Nu ska jag snart gå och lägga mig! Japp, helt otroligt. Men småbarn, eller små och små, 9 årningar och neråt gör susen när det gäller att hamna i en något mer normal dygnsrytm! Absolut senast klockan 9 är det bara att pallra sig upp, annars blir man mer eller mindre mos av hoppande ungar. Bäst! Och imorgon väntar fler barn, det är dagläger i stallet.
(Vet att detta inlägg blev lite konstigt, men så blir det om man ska få ihop 3 dagar på....denna text;)

Har bara en sak att tillägga; Usain Bolt...Wow

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0