Underbara vänner

Jag har nog världens underbaraste vänner..På riktigt liksom. Dom är genom bäst, Jag vet i alla fall inga vänner som är bättre en mina tjejer.
Kvällen spenderades med dom. Det var hur skönt som helst. Mjukiskläder och massa prat om ALLT mellan himmel och jord i Sarahs säng. Det är bara så grymt skönt att ha er, det ska ni veta!
Haha, men det är nog en himla tyr att vi ahr varandra, annars skulle idiotförklaringar fårn alla håll och kanet bara rasa in!
Själv tycker jag att vi är helt normala..Men man blrr ju som man umgås. Jag måste helt enkelt vara förjävla bra ;)
Snart ska jag sova, är lite sliten ^^ Men först måste jag bara säga, Jag älskar er tjejer! <3

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0