Dagen!

Det blev inget arlnada och hämta Australien/USA människor idag. Planen som skulle flyga dom hit ville inte riktigt sammarbeta. Så det bev förseningar. Jippie! Men imorgon kommer dom i alla fall...Tror vi....Hoppas vi (:
Men det gör itne så jätte mycket för idag är dagen. Den jättebästa dagen. England-folk-kommer-hem-dagen. Hur bra som helst! Det är galet. Känns som att dessa 3 veckor,(vilket förvövrigt är den längsta tiden jag och Sarah varit ifrån varandra sen 29 oktober 2007)! har gått fort, men samtidigt som att dom åkte för jätte länge sen. Som att jag inte sett dom på flera månader:O Knasigt det där med tidsuppfattning. Nu är det en timma kvar tills dom landar, dock lite längre tills dom kommer hit. Men det är helt sjukt vad jag längtar! Hahax)

Förövrigt kan jag berätta att det är punka på min cykel. Grattis Sara! Så då måste det lagas, annars blir det bara tråååk ikväll, och så kan det ju verkligen inte vara, med tanke på mina vänners ankomst. Så snart ska det lagas cykel(: Men först lite dator ... Vi hörs!




Sarah med glass
Snart kommer hon! Underbaringen! <333333

PussHej<3



Kommentarer
Postat av: mum all mighty

Ni är lika galna båda två!!!

2009-07-28 @ 20:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0