Dumma Dumma Bror!

Väldigt dumma bror! Min skräm, dataskärm that is. Var som lite trasig, den var massa konstiga streck på den, men ingen större fara. Det fungerade liksom utan större problem. Men så kommer ju bror. Dumma Dumma bror
"Vad har du gjort på skärmen?"
"Jag vet inte, den är typ trasig"
"Okej, ska jag fixa?"
"Har redan provat det där"
han försöker i alla fall. Det fungerar självklart inte, Så då slår han på skärmen?!?!?
"Oj" jomenvisst, oj.
Så nu är den massa mer trasig och jag ser inget på en viss yta. Men tack, du fixade det....Tard!

PussHej<3

Kommentarer
Postat av: Emil

HAHAHAHAHAHA

2009-07-21 @ 19:12:02 - http://frisko.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha-Ha Det är inte ens kul...

2009-07-22 @ 09:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0