Grattis!

Grattis till Calle!!! Idag fyller han, Carl år. 16 stycken faktistk! Hur stort som helst.
Grattis på'rej och självklart hoppas jag att du får en helt genom bäst födelsedag. Själv anser jag mig nu vara skyldig dig en, om inte två cheese. Så då håller vi tummarna att du itnte ser det här, så slipper jag;) Hade bäst Calle, och alla andra får så snällt säga GRATIS till honom!

Calle 16 år!



Dessutom fyller min far år. Han är lite äldre än Calle..Så grattis på det. Honom känner jag mig dock inte de minsta skyldig att ge en cheese;) Pappas födelsedag är dock redan garanaterat galet bra. Han får träffa mig;) Men GZ

PussHej<3

Kommentarer
Postat av: Emil

Åh, upphovsbrott Sara. Mycket allvarligt, det här måste jag såklart ta till rätten. ;)<3

2009-07-27 @ 16:26:03 - http://frisko.blogg.se/
Postat av: Sara

Sorry:/

2009-07-27 @ 16:50:51 - http://smanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0