I Norberg

Är i Norberg nu, hamnade här igår kväll.  Åker nog hem fredag kväll, eller på lördag. På söndag är jag i alla fall garanterat hemma, för då ska jag iväg...Okej, det lär konstigt.Men kommer att vara hemma på söndagen tills jag åker. Då ska jag till Finland på. Självaste Helsingfors till och med. Hur bra som helst.  Ska dit med Mamma, Pappa, Shannon, Sawn, Meave,  Tim, Colleen,Axel och underbara Sarah! Mamma säger att vi är galna, Sarah och jag alltså. Jag säger att vi är bättre än bäst. Och jag alt jag säger är sant! Hur bra som helst liksom!
Just nu händer det inte mycket här, Mor, far och mormor är och plockar svamp. Dom har till och med med sig Puff! Och Egon hugger ved.Så just nu har jag sällskap av en sovande vovve och Svt 1, 2 TV 4 och Kanal 6. Hm.....
Men sen kommer i alla fall Tim, Colleen o Axel hit. Hur bra som helst!  Nu ska jag försöka få tiden att gå genom att slösurfa. Helt meningslöst men bättre än att kolla på målarfärg som torkar. Här finns det förresten ingen  målarfärg som torkar, så jag måste slösurfa. Ha de bäst!
Norberg Stugan
Detta är alltså stugan i Norberg där jag befinner mig.
Är det inte lika svensksommar-idyll över den?

PussHej<3

Kommentarer
Postat av: myyyyy

du är lite saknad här i eskilstuna ;)<3

2009-07-31 @ 18:15:54 - http://mymonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0