Mänsklig form?

Jag är totaltrasig... Fucking sön. Dumt att man ska bahöva den. Jag ahr inte fixat mig det minsta dag, nej det är helt rätt. Jag går fortfarande omkring något pyjamas/mjukiskläder liknande. hur skönt som helst. Och dagens kost har bestått av salatapinnar och kladdkaka till frukost? panpizza till det som kalals lunch?.
Nu är jag hungrig. Men det är alldels för jobbigt att laga mat. Mackor<3
Så mycket energi har jag. Varför då? Jag har ju sovit mycket ju?
Förövrigt har även jag fallit för grupptrycket. Jo, smanelius finns nu också som facebook-användare. Trött facebookanvändare. Men nu ska jag nog faktitk ta tag i saken och anta mänsklig form. Har hört att det gillas mer att gå ut om man ser ut som människa. Inte som totaltrasig. Men vi hörs!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0