Skoogen

Hon med två O...Det är med henne jag har spenderat De senaste dygnet, give some take some. Det har varit massa kul, som vanligt. Igår var vi i mälarbaden, först kollade vi massa på väsby, sen så åkte vi vattenskoter, och insåg att man man itne kan åka 2 på jetski. Dessutom hade vi sönder en ring, som inte tillhörde varken mig eller Skoog. Ohps! På kvällen var vi mälarbaden. Där träffade vi Ludde och Lars innan vi efter att ha blivit lite hjärntvättade av dansbandsmuski åkte hem till Rebecka. Kollade på någon film, som jag inte vet vad den heter, men den var helt okej. Skoog somnade, vilket jag av någon anledningen inte kunde, Så jag satt lite vid datorn innan mina ögon blev trötta.
Haha, när vi vaknade gjorde det ONT. Jag har träningsverk i båda armarna. AJ. Och ont vid knäna, nu har jag ont i huvudet också, men det är beror nog på detta skitväder. Aja, synd och klaga liksom.  Sen kollade vi på Peter Pan Hur bra som helst, dock beror det bara på Jememy Supter. En av dom sötaste någonsin. Skulle lätt se den igen. Bara för hans sjukt fina ögon. Skoog håller med :D
Är i alla fall hemma nu. är lite trött, men det får jag vara. Sömnen har ju inte varit på min sida de senaste nätterna. Nu ska jag kolla på TV och försöka hålla mig vaken, så kanske jag och sömnen kan komma överens inatt i alla fall. Hare bäst!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0