Svenskt ska det vara

Imorse. Hoppas verkligen att ni lägger märke till att klockan inte ens är halv tio just nu och jag säger imorse. Det är galet. I alla fall vaknade jag innan klockan åtta av att Tim kom upp och vrålväckte mig, och min mor, men ,mest vrål på mig . Sen så blev jag lite ritad på benet, riktigt snyggt! Bäst av allt var det när jag kollade ut och där sken solen. Är de inte ett av de bästa sätten att vakna på? Det måste det vara, för jag orkade till och med gå upp. Skriver förövrigt detta inlägg med en Axel i knäet, så ha överséende med diverse stavfel (:

Har just kommit in från hen helhärlig smultronplockning! Japp här ska vi försvenska den lilla så mycket det bara går. När han åker här ifrån så  är han nog gul och blå hela han! Hur bra som helst! Sen har vi lyssnat på båtlåten hela morgonen, förmiddagen, Vad nu ni människor med lite mer normal dygnsrytm brukar kalla det.  Det gillar Axel. Så lite försvenskad är han nog. Nu väntar det plättar till Lunch, Inte vilka plätter som helst som helst heller, Utan plättor som mormor gör på vedspisen i Norberg, Det är riktiga plättar det! Allt annat är wanna-be. Japp, ibland är livet otoligt rättvist helt enkelt. Speciellt nu! Vi hörs!
Fil och smultron


PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0