Vaken?

Jag vaknade nyss, Jag ärnog iyne ens vaken. Men jag sover inte. Det gör My. Hon är söt. Hihi. Tror vi somande vid halv sex. efter att har lekt med bloggen, nästan tack My:) Kollat på scrubs, moffat gått till jobbet och skrattat åt ingenting. Det blir så om man inte sover. Hur bra som helst. Men fast min hjärna sover, tror att den gör sådär som valar gör unihemisfärisk sömn.Det betyder att jag inte kan hållas ansvarig för allt jag skriver nu. Det är ...den hjärnarn som kan hållas anvarig som sover (Y'
Jag har i alla fall kommit fram till flera saker;
Min blogg ser konstig ut. Den där bilden.
My är söt när hon sover.
Jag minns inte vart min bror sover, kanske stenby?
Calle är ganska genom bäst människa
Varm avslagen cola smakar piss. >>Ja, det är bara ett uttryck, jag vet egentligen inget om saken<<
När jag gick och la mig, efter att ga gått till jobbet var det mycket finare på mtt rum.
Mina grannar äter lunch. Jag ska tala om för dom att det är alldeles för tidigt.
Jag vill bli Koala. Fatta att sova 19 timmar.
Jag är tröttare nu än när jag började skriva. Därför ska jag inte skriva mer. Då kanske båda mina hjärnhalvor somnar.

My sover

PussHej<3



Kommentarer
Postat av: karro

Va söööööt My :D <3

2009-07-26 @ 15:43:56 - http://karolinacarlevad.blogg.se/
Postat av: mum all mighty

Känner igen sängen

2009-07-26 @ 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0