Godis ska säljas;)

Snubblade över en söt atrikel på aftonbladet Wille 5 år ville >>Wille ville x)<< alltså att dom ksa sluta sälja godis. Denna åsikt framförde han direkt till statsministern Fredrik Reinfeldt genom ett brev. Sött va? Dessutom så tänkte han tydligena tt om dom slutade sälja godis skulle mormor sluta röka. Ännu sötare. Men sen när jag tänker efter. inte det misnta sött!? Killen är 5 år, och vill inte att det ska finnas godis? Hur dumt är inte det. Stackars Stackars liten. lIksom, när jag var 5 älskade jag godis, det gör jag forfarande. Hoppas att han bara lider av tillfällig sinnesförvirring och snart inser hur bra godis är!
Klockrent är i alla fall Fredrik Reinfeldts formella brev som respons til Wille, tänk er att en 5 åring läser dett


"Hej William!
Tack för ditt brev.
 Många människor tycker nog att det kan vara gott att äta lite godis någon gång ibland.
Om man inte vill äta godis kan man välja att inte köpa något.
Därför tror jag inte att ett förbud mot godisförsäljning behövs.
Jag tycker att det är bra om du väljer att inte äta godis.
Då kan du till exempel spara pengarna eller köpa armbandet du skrev om.
Avslutningsvis vill jag önska dig en härlig s
ommar!
Vänliga hälsningar, Fredrik Reinfeldt
"


Wille som vill förbjuda godis
WIille som vill förbjuda godis

Tur att han, statsministern inte höll med i alla fall ;)

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0