Dagvill!

Dagvillhet...Det tillsammans med med näst intill obefintlig dygnsrytm och ingen större planeringsförmåga är symptomer på att man har. . .  sommarlov...Jag gillar det! Idag är jag extrem dag vill, det är lördag, jag kollade upp det. Egentligen borde det avra ganska uppenbart, det var midsommarafton igår. Men igår kändes det som att det var natten innan jag sov hos Sarah, alltså som att torsdagen aldrig skulle ha hänt. Så då trodde jag hela tiden att det var fredags imorse. Tokigt, sen nu så inbillar jag mig att det är söndag. Men det är det ju inte. Jag är bara söndagseg i alla fall. Men vad gör det? Det är ju sommarlov. Jag älskar det!

Nu, ska jag försöka ta reda på vart min famlij befinner sig. Dom försvann klockan 2, och har itne hört av sig, och kommit tillbaka. undra om dom har blivit uppätna av en gigantisk dinosaurie, eller drake! Dinosaurie är mest troligt, drakar finns ju bara i sagor ;) Japp, sen får jag se vad som händer ikväll, ska i alla fall lyssna på Milow, hans musik är verkligenjätte bra så ni kna ju bara börja lyssna på den!Tack Sarah för upptäckten. Vi hörs!

PussHej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0