Midsommar var det!

Idag är det Misdsommarafton!  Det är läskigt. Vi fick nyss sommarlov, och nu är det midsommarafton. Men det märks i alla fall. Först, när jag vakande för typ en halvtimma sen så var det inte det mest trevliga sättet att vakna, men det var ett midsommar-sätt. Det var min bror som gick omkring och hm, man skulle kunna säga sjöng, snapsvisor, Men i mina öron var det mest ett fult läte då han inte kunde varken text eller melodi till 100.....Det fanns i alla fall ingen återvändo, jag var vaken.
Sen när jag satt här så kom mamma uppspringades i trappan. Hon var helglad. Och det har hon ju alla anledning till, hon har ju en dotter som mig! Dock hade hon även plockat sommarens allra första jordgubbar! Midsommarafton is in the air vah? Dessutom säger vädret, på svt, att det ska regna ikväll. Som det ju alltid gör denna afton, hur mysigt som helst. Japp, spelar ingen roll om det gått fort, om man inte har hunnit planerat allt, glömt bort att fixa diverse saker. Midsommar är här, Fira, Dansa, ät och Njut! Det har jag tänkt att göra!

PussHej<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vissta var den god!!

2009-06-20 @ 09:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0