Myskväll!

Jag har varit borta...Men nu är jag här! 
Skulle kunna komma med massa dåliga ursäkter, och bortförklaringar till varför jag inte bloggat på länge, mer än en vecka sen faktsikt. Men det gör jag inte. Jag säger bara som det är. Jag har inte orkat, och jag har inte haft något att blogga om. Eller jo, det har jag. Men dessa stunder har ´jag inte orkat och vice versa. ja ni fattar.
Hur som helst så orkar jag nu. Så Why not?
Dagen spenderats till en början hemma hos Sarah, där jag vaknade, med lite vänner. Det var massa mysigt igår. Men brist på sömn. Vilket ju är hur kul som helst!. I alla fall för personen med sömnbrist. (JAG)Människor i denna persons (MIN)omgivning är det lite mindre kul för. De får liksom stå ut med övertröttshethumöret....Men jag ber inte om ursäkt för detta. Nej, istället får ni en upp på mig. Så om ni är övertrötta och flummiga,Ring:D Sen red jag, sista gången för den här terminen.
Och ett bättre avslut får man leta efter. Jag hade bästa Palle, och jag vann. Vi körde hela havet stormar, med korsade tyglar och den hästen har, egnetligen ett hjärta av guld! Så snäll :)
Sen kom jag hem och då hade pappa fått för sig att laga massa god mat, bara som sådär liksom. Så då fick jag pina i mig denna nästan trerättersmiddagen -Stackars mig;) och nu sitter jag här!

Ikväll blir det att vara hemma och ta det lugnt. Kanske försöka gå o lägga mig skapligt. Annars kan det hända att morgondagen + kvällen + natten, blir tråkig. Men nu ska jag först äta glass dränkt i varm chokladsås och kolla på Sex and the City....Hur bra är inte det? Aja, vi hörs!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0