Stockholm med Kussilinerna

Gårdagen spenderades i våran vackra huvudstad....Men, jag var ju självklart inte där ensam. Utan med två söta kusiner + en morbror. Först gick jag upp sådär fruktamsvärt tidigt. Det var inte kul att ställa klockan på 06.00 natten innan oxh ännu mindre kul var det när den ringde några timmar senare:/ Men det var bara att bita ihop och pallra sig upp. När jag kom till Mariefred, där som ju kusinerna bor så kollade jag på några söta teckande saker som räddade andra söta teckande saker, i vattnet:) Och efter ett tag bar det var till stockholm. Vi käkade på ett jättemysigt ställe någonstans på lidingö, sen var vi på natuhistoriska och cosomonova innan vi åkte hem igen. Väl tillbaka gick jag och kilarna för att bada. Det var kallt men modig och tuff som jag är badade jag i alla fall :D till sist blev det tåget hem.
Det var en massa mysig dag men massa mysiga kusiner :)

Och idag har jag badat. Det är härligt.  Speciellt med sånna vänner som jag har. Dom gör min sommae, För nu är det sommar. Jag älskar det! Och imorron ska jag bada ännu mer. Sen ska jag till kusinerna igen denna gång för att hjälpa till när Emil ska ha disco. Kommer ihåg när jag hade det. Haha x) Hur kul som helst. Kanske skulle ha det igen någon gång? Med Dansstopp och hela havet stormar? Sen skulle man få godispåsar, och det skulle sluta klockan 21.00. Sarah, är du på? 
Nej, nu väntar en film, sedan sängen. För av någon anledning är jag oerhärt trött. Det kan ju bero på för lite sömn?:) Vi hörs!

PussHej<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

JAg är på!! men borde vi inte ha fiskedamm eller skattjakt istället för att bara dela ut godispåsarna? blir roligare då tänkte jag !:D

2009-06-26 @ 09:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0