1700-tals tuff

Kom just hem från husrådet....Där blev jag upplyst om jag hade levt på 1700-talet hade jag varit ojojoj så tuff.
Ole sa de till mig. Och allt Ole säger är sant. Anledningen till denna otroliga tuffhet är att jag drack varmchoklad. Man kunde ta Kaffe om man ville. Det fanns en såndär jättestor maskin med massa olika smaker av massa olika drycker, den  låter roligt och har väldigt tryckvänliga knappar. Nästan som en hiss. Så man vill åka till alla våningar, bara för att få trycka på knapparna. I alla fall så dricker ju inte jag kaffe, trots att jag vill. Men Ole tröstade mig då med att innan kaffet kom så var det väldans tufft att dricka varmchoklad, vilket jag ju drack! :) Så om jag hade levt på 1700-talet hade jag alltså varit den´tuffaste i hela rummet, tufft va?! 1700-tals tufft i alla fall...

Husråd var det i alla fall..Helt okej, varken roanade eller oroande. Alltså inte oroande i den bemärkelsen att man blir orolig, utan att man inte blir road. Insåg att det var mitt sista husråd. och att typ allt jag gör nu dom kommande veckorna kommer jag att göra för sista gången på Göksten. Lite, jag vet inte, men lite någonting som antyder att det är tråkigt, men inte jätte tråkigt, konstigt fast skönt och spännande. Ja ni fatttar grejen, jag går i nian och det är väl både kuligt och trist. Mest kul, hoppas jag. :D
Nu väntar mig en massa mat. Har inte ätit än, då jag varit på tidigare nämda husråd. Min mage är jätte hungrig och det är verkligen inte kul, sen så är det en massa plugg kvällen framöver. Muskelprov imorron. Jag finner det verkligen enormt ointressant och ändå måste jag kunna det. Jag vill inte, men önska mig lycka till :D

PussHej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0