Be my Guest?

Jag har tråkigt. Sitter här och gör vekligen ingenting.
Kom dock på en sak....Uttrycket "Be my guest" är väldigt konstigt.  I alla fall i dagens användning.

Jag;   "Varför är det inte pressad potatis?"
Mamma   "Jag pressade den inte ...:)"
Jag;   "Men gör de då!:O"
Mamma:   "Vill du har pressad potatis så pressa du..be my guest"
Jag; "  Om jag är din gäst borde jag inte behöva pressa potatisen?"

Så, ja. Logiskt är det ju i´alla fall inte. Men någon kanske kan komma på en situatin där det funkar alldeles utmärkt att be någons guest? Aja nu får jag massa roliga sms från Emil, jag är inte sur på honom? Så tokigt det kan bli..  :) Nu ska det lyssnas på sommarlåtar. För vädret har inte varit vackert alls. Så då får man låtsats, vilket jag ju är väldigt bra på (Y) Sommarmusik ; <33

steg upp på morgonen innan din dag var riktigt vaken woowow vilken härlig dag
smög mig på knä till sjön för att få se dig bada naken woowow vilken härlig dag

lalalalalalala...
lalalalalalala...
lalalalalalala...
åh såg du mig?
såg du vem det var?

jag hade satt mig ner när du tog av dig dina kläder woowow vilken härlig dag
fick syn på svalornadom kunde lova vackert väder woowow vilken härlig dag

lalalalalalalala...
lalalalalalalala...
lalalalalalalala...
åh såg du mig? såg du att det var jag?

du låg på ryggo sög ut saften från ett strå
och du hade ingen annan än dig själv att tänka påmen trodde du

att du var ensam i det blå
trots att bakom jag såg på
jag vet att jag blev smått generad
mmmm
men jag tror även att
även du var intresserad
såg du mig?såg du att det var jag?

lalalalalalalalala...
lalalalalalalalala...
lalalalalalalalala...

åh såg du mig?
såg du att det var jag?

jag tror du hörde mig när du försvann inunder kjolen
woowow vilken härlig dag
så jag fick fly iväg och jag sprang naken bort mot solen
woowow vilken härlig dag

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0