Då provar jag :D

Happ, det var lätt...
Nu bloggar jag tydligen här istället. HihI^^, Det var inget svårt beslut...Detta verkar faktistk bättre:D Kom nyss hem från skolan, eller kom nyss in från en promenad med vovven, som jag tog efter skolan. Hade ju som tidigare nämnt, i min andra, GAMLA blogg...nationella idag. Det gick dåligt. Jag har typ 100 fel..det är inte kul Men det är sant. :/ Ajja, orkar  inte tänka med på det nu. Nej nu ska jag nog laga så att det ser lite bättre ut här. Alltså inte mitt rum, utan bloggen..Höres...någon gång

PussHej<3

Kommentarer
Postat av: Sarah:)

hm, rent teoretiskt sett borde det vara omöjligt att få 100 fel på det tidigare nämnda provet eftersom att det bara var 12 frågor (?)

Men vad vet jag? ;D

2009-05-05 @ 16:23:44
Postat av: Emil

Välkommen till blogg.se, jag heter Emil och kommer vara din värd här. Var vänlig häng av dig i garderoben till vänster och sätt dig ner, så kommer jag strax.

2009-05-05 @ 17:23:56 - http://frisko.blogg.se/
Postat av: Sara

Emil . . .Du kommer inte? :O

2009-05-05 @ 18:01:44
Postat av: Sara

Haha, var det 12 frågor, då har jag missat en X)...Och som sagt, då ser du exakt hur dåligt det måste ha gått på provet? <333

2009-05-05 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0