Filmkväll

Nej, vädret är inte det bästa. Om man tänker att det ska vara väder för att vara ute och ah det skönt i solen med en och annan svalkande bris. Nej, nu är vädret mer som raka motsatsen
Det är grått, mulet. Regnar till och från och är allmänt frysigt. Men det vädret är ju mer än perfekt för att kolla på film! Så jag föreslår filmkväll! Någon som är med, någon som har film, tv. Liksom hela den utrusningen och plats för mig och lust att kolla på filmer? HÖR AV ER! Jag kommer;) Jag kanske till och med kan göra några sånna där maränger, som Michelle gjorde förut. Med choklad uppe på! Gaah vad mums. Och lite godis. Filmkväll<3333
Vilken / Vilka filmer kan man kolla på då? Fick just nu, alldeles nu, craving efter Grease. Det vill jag se. Ge mig så jag kan se!...Någon som vet någon mer bra film jag vill se? :)
Hoppas nu att det går som jag vill nu då. Så mina vännor, kolla film? :D(a) Aja, vi hörs senare. Nu ska jag kolla hur man gör marränger! :D

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0