Go Morron!

Go Morron på er alla.
Gissa vem som har sovmorgon idag?...Och vem som vaknade av massa massa solsken? ...Och vem som lyssnar på massa bra musik?...JAG JAG JAG...Vilken galet bra morgon!:) Och ingen idrott heller. Hejsanbästabörjanpådagentyp!
Hoppas ni har en god morgon. För det borde alla få ha. Dom är så galet sköna. Eller inte alla, men alla snälla och alla männsikor som faller under kategorin "Sara tycker om er" borde få en go morron :) Förmodligen är det alla ni som läser. För att er tycker jag förmodligen om, just för att ni läser ;)
Snart ska jag käka lite frukost, sen fixa mig och sen blire skolan.
Helt okej. Torsdagar brukar inte vara så jobbiga, för då har ju en viss JAG sovmorgon :D Ikväll ska jag rida, och plugga massa på författre. Ska kunan massor om 5 författare till någon gång nästa vecka. Någon som vet när provet är?..Det kanske jag skulle ta reda på :) Men nu måste jag dra, annars blir jag nog sen och missar muskleprovet...och det skulle ju vara så ...lalalalala :)

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0