Grattis på Lördagsdagen

Grattis på Lördagsdagen :)
Japp. För er som missat det så är det lördag idag. För er som inte missat det, så är det ändå lördag idag. Väldigt skönt faktiskt. För det betyder, sova ut, ta det lugnt, ha massa tid och just idag betyder det
Ming + Bio =Sant. Me likes. Snart ska  jag  med min mamma på ett litet besök i stan. Det ska införskaffas en väska, och vem vet vad mer? Hihi^^ Sen vet jag inte riktigt vad som hädner. Skulle nog behöva göra lite HK-teori. eftersom att någon tog upp min tid under lektionen igår...Lalalala...
Men nu ska jag duscha innan min mamma blir helt galen. Av någon anledning tycker hon att det har tagit lång tid att komma iväg? En timma är väl inte så mycket? Inte om man jämför med hur länge jorden har funnits. Så jag jämför med det och får flera miljarder år till på mig:) Synd Mamma, Synd !

PussHej<3

Kommentarer
Postat av: Emil

Förlåt (a)

2009-05-16 @ 13:25:49 - http://frisko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0