Hejdå Onsdag!

Det gick fort..Minns när när jag sa att jag hoppas veckan går fort? Än så länge har det varit så i alla fall varit så. Speciellt idag. Det sa bara svousch! Först var det ju, så klart, skola. Hade både  svenska och Franska prov. Gick helt okej på båda. Fast Franskan, ja det är ju som den är bara. Men håll tummarna att Christer och Britt-Marie är på bra humör:D..Just det, hade matteprov också. Muntligt Nationella och det gick också bra. Även här gäller det bara att hålla tummarna. Så gör det nu, och tänk massor! För telepati fungerar. :| Jao, det var skolan. Sen belv det snabbt hem, äta lite, fixa mat, fort fort till stallet. Fort fort borsta ponny, Robinson för övrigt. Markarbeta, snabbt upp i cafeterian. Plugga, käka+ plugga, plugga. Sen mötade jag med US. Trevlans var det och därefter blev det en promenad hem som delades med Mamma och Hund. Den var konstig.
1. Min mamma har öhm, mindre bra koll på Puff 
2. Hon pratade om massa konstiga saker
3. Vi gömde oss bakom träd.

Jag hoppas att de flesta gener stannat kvar hos henne.
Tråkigt nog har vissa påstått att så är inte fallet  -Dom ljuger....hoppas jag.
Kom ifrån ämnet där, Menar att just när jag kom hem och satt mig här var de bara att studsa upp, hoppa på Jarnin och cykla till slagsta. Där var det, som vanligt, Kulkulkul...Och jag vann, Tack vare mig :D
Nu är jag här, berättar för er om dagen och om morgondagen. För den innebär sommorgon. JATACK! Massa skönt. Torsdagar är sköna. För det mesta i alla fall. Dom dagarna brukar alltid annars kännas långa, Men någon, typ jag, har ju lyckats få sovmorgon på torsdagar så nu är dom galet sköna...Istället för galet långa. Bäst på det. Japp. och nu blir det lite mera tid att spendera framför denna skärm och sedan sängen för mig..Jag är trött, vilket ju är en bra sak:)

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0