Helheärliggenomsuperduperbrafredag

Det blev det :D Först var jag ju med Gullungen Sarah, Sen kom det fler vännor och vi kollade på Armageddon, som Emil fixade, tack Emil :) Och ja, jag grät..Ja, jag grät mycket, ja dom skrattade. Men den är ju så sjukt sorglig, han dör ju, Offrar sig liksom och allt. Gaah :O Då är det ju mer konstigt hur man inte kan gråta.. Nej usch, om ni inte har sett den. SE DEN! Och om ni inte har sett den, läs inte ovanstående rader, det är typ hela grejen med filmen. Förlåt :P Aja, sen efter filmen var det att försöka samla ihop sig själv, och vi spelade med andra ord. Gissa vilka som vann ? Just det! Sara(h)orna såklart! Trodde ni något annat? Nää såklart inte ... Aopp Vi (Jag Sarah och Bekka) somnade vid typ 5, så idag har jag varit trött. Typ gick till stallet, sprang runt runt runt och gick hem... Så får se om jag orkar göra något nu är verkligen inte pigg...alls :P Ni lär väl märka hur det blir, för om det blir blir det inget blogggande iaf Hihi^^ Eller så blir det bloggande, där jag berättar om att det hände. Men nu ska jag få tag på vnnor och se om jag orkar

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0