Jag Överlevde

Jag överlevde! BRAGD Grattis på mig. Jag lever, jag är inte ens lite skadad och alla organen fungerar som dom ska...tror jag..Hoppade ju nyss, alltså med en häst. Med den Bruna fina Butler. Och jag överlevde. Knappt, men jag gjorde det. Jag ramlade inte ens av. Och hur bra är inte de på en skala? Fast ja, det var väl inte vackert och det mest stilfulla ekipaget. Men liksom jag överlevde. Med tanke på hur det såg ut ett tag där så är ju resultatet helt otroligt. Okej, nu ska jag sluta tjata om du jag forfarande andas...men jag gör det :D

Nu ska jag läsa lite mera om dessa författare, sen blire sova om ett tag. Jag har övergett idén att plugga och faktistk lära mig något av innerbörd. Nej, jag kör på ren hjärntvättning. Hittills så har det faktiskt funkat himlans bra. :) Så det tänker jag forsätta med. I alla fall när det gäller mer eller mindre oviktiga saker som vilka priser Katarina Von bredow har  fått...vilka priser har hon fått? Antar att jag borde lära mig det till på Onsdag, det och mycket annat. Så vi höres, någon annan gång men förmodligen imorron

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0