Jag tänker inte på det...

Åker snart...Börjar bli nervös nu. Inte bra, inte bra alls. Så nu ska jag inte tänka mer på det ... okej, jag tänker på de. Men jag låtsas att jag inte tänker på det. På at hoppa Butler alltså :P
Lagade nyss mat med min mamma. Eller nyss, åt jag mat. Som jag lagade med min mamma. MUMS. Det blev köttfärssås och spagetti. En av mina favoiter jue! Jippie jue! Gott vare. Men vad kan man annars förvänta sig av mästerkocken? ^^ Fast nu kan jag inte skjuta upp det längre. Ska åka till stallet. Änska mig lycka till...Jag kommr att behöva det! Eller liksom jag vet inte varför jag skulle behöva det, menar jag. Jag tänker ju inte på det .LalalalaEmil vann:(

PussHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0