Kvällens planer

Happ, snart ska jag iväg för att möta två som flickor. Vi ska sedan bege oss till våran vän Emil I Slagsta. Sedan vidare mot stan. Ni vet vad vi ska göra där. Men för att förtydliga det hela. Och för att citera Emil så....>>

18.30 - Avgång från random plats i Slagsta

Emil-hus -> 13-tunnlarna -> Mått-Johanssons -> Rothofsparken -> Stora staden -> Ming

18.45 - Anländer till den stora staden

19.00 - Vi sitter på Ming och är redo för käk

20.00 - Vi känner oss nöjda

20.10 - Vi hämtar biljetter

20.20 - Oj, någon vill köpa godis.

20.30 - Vi anländer till Godisland och person x köper godis

20.35 - Person x är nöjd

20.45 - Vi är tillbaka vid bion, vi såg förövrigt en väldigt intressant grej på vägen tillbaka.

20.50 - Emil bjuder på 2 mellan popcorn och 2 mellanläsk, för det får han ju gratis
21.00 - Bion börjar
 
Låter inte det helt sjukt bra? Jag tycker det. Jag tycker att denna lördag får ett plus i kanten...En stort + :D Men nu måste jag åka så att inte de söta flickorna undrar om jag blibit upp äten

PussHej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0