Myyyys kväll :)

Nu blire mysigt .... Snart kommer massa vännor hem till mig, än så länge är det bara två här- Sarah och Marre that is.
Sen kommer det fler, många fler hihi^^ Jag och sarah har lekit ett tag nu och hahaahhaha bland det roligaste på länge hände... xD Vi var på torget för att införskaffa massa goda saker. Sen så skulle vi och köpa pizza, och då när vi står där ute och ska hoppa på cyklarna kommer det lite regndroppar. Sen en galet stark vind och helt plötsligt så störtar det ner, det blåser och reklamskyltar flyger omkring oss. Hahha, så vi försöker ta upp våra cyklar som har vält, och komma därifrån, men det gick inte allt för bra. Hahah X) Vi två stog mitt i regnet och skrattade medans vi blev genomblöta och visste inte vad vi skulle göra HAHA...Sen cyklade vi till dubvronik och blev verkligen helt genomblöta Haha, så går, droppandes, in och där står en bror till mig. Han åkte såndär sak med 4 hjul och tak. Så han tog våran pizzza och jag och Sarah började cykla hemmåt igen för att, om möjligt, bli ännu blötare. Hahhahaha XD.. Kul vare i alla fall :)
Och nu väntar vi på att våra andra vänner ska komma. Det kommer bli en myyyyyyyskväll, det har jag redan bestämt.. Så säg inte emot :O  :) Oh sms, dom är nära :)

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0