REGN :(

Det regnar ute :( Sad Face
Usch för vädret. Det grått, mörkt och blött. Jag gillar det inte. Ändå var det jag som var tvungen att gå ut med Spiken nyss, min pappa är sjukling och bror är i våingåker. Hej, Grattis ! :(
Okej om det regnar när det är sol typ, en skur så att det blir så där lagom mysigt med en regnbåge och allt torkar igen på någon timma. Då kan jag väl ibland tycka att regn är bra. Men inte idag...inte nu. Nu är det skitväder. Jag blir sur på det. Dessutom så får jag inte rida heller. Nej för jag ska på husråd, eller skolråd.
Minns inte vilket det var. Men hur som helst så kommer det ta några timmar, några timmar som jag kunde spenderat i stallet och på att rida. Så nej, nu är jag inte glad. Jag vill bli glad..Så jag slutar klaga nu och gör något annat i stället. Dock vet jag inte vad. så fömodligne kommer jag ändå gå omkring, eller sitta, och vara sur på vädret. Hoppas det blir fint snart. Annars måste jag vara sur jätte länge. Det vill jag inte. Fan, jag måste plugga också. Ännu mer saker att inte vara glad över. Nej. denna onsdagseftermiddag är inte en av dom bästa. Och så länge inte himlen blir klarblå, solen börjar  skina och jag inte har ett ända prov på hur länge som helst kommer det att fortsätta vara en dålig eftermiddag...Så Herrå, nu ska jag sura ! >>>Kommande mening är en tvångstanke, jag är alltså inte glad och den utläses som om jag bet ihop käkarna....<<<

PussHej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0