Söndag

Och så var det Söndag igen...Som vanligt är allt segt, söndagssegt liksom. Men jag ska nog i alla fall träna idag, sen har jag massa plugg som jag måste göra...Hmm...Pepp? Nej. Menmen. Med lite musik så ska nog allt fungera :D
Kanske till och med ska cykla till stan, om jag får sällskap av mina kära vän Emma. Inser nu att jag inte träffat henne på länge, eller i alla fall sen i fredags i skolan Haha, men det känns som länge x)
Bara vädret tillåter att man cykler. Det har kommit skurar helt plötsligt dom senast dagarna och det är ju inte allt för kul att cykla då, med tanke på att man blir ganska blöt av regn. . .
Men nu ska jag försöka få tag på Emma, sen ska jag faktiskt slå till och plugga på riktigt. :DTyp + i kanten på mig för det !!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0