Spotify <3

Spotify är bra, riktigt bra...
Kom på de nu, eller jag har vetat det länge men insåg det liksom igen. De senaste dagarna har jag lyssnat massor där, efter att jag kom ihår lösenordet:D Tydligen så underlättar såna saker?
Ni vet i rix morron zoo, när dom har hissa och dissa? Om vi nu låtsas attjag är där, alltså inte i radio utan i studion. Bara så att jag har tillgång till knappen med hissljudet. I alla fall vi låtsas det. Sen tänker ni er att jag säger,
"Så jag väljer att hitta spotify!" o
och just exakt nu låtsas ni att jag trycker på knappen med hissljudet. Det lät väl ganska bra? Jag tyckte i alla fall det. Och om det inte lät bra, är det erat låtseri det är fel på (!)
Jag kan verkligen råda alla er som ännu inte har Spotify på kroken, att få det. På ett eller annat (lagligt) sätt. Ni får alltså inte göra elaka saker för att skaffa ett acount. Annars är det bara fritt fram...typ..inte riktigt,. Men hur som helst fixa spotyfi, helt galet vad mycket musik man hittar som man glömt bort. Nu hittade jag till exempel Tim McGraw, med en Taylor Swift..Me likes den låten och utan spotify hade vårat möte kanske aldrig tagit plats:O? Ajja, nu ska jag sluta smöra för saker som man ändå inte kan smöra för, typ mattematik och spotify. Ska nog gå ner och smöra för saker man smöra för istället....Typ pappa....typ jag är hungrig...typ mat, Ja tack:D  Ses!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0