Tå som Tumme?

Anfonbladet igen :D
Killen, eller mannen kanske jag borde säga. Hur som helst, individen har alltså mist sin tumme. Eller ja, sin riktiga tumme, den som han föddes med. Tummen anses ju vara det viktigaste fingret. Utan den kan ju inte  man greppa saker, och det är ju synd:/ Så vad ska man då göra när man tappar tummen? Jo, man har ju en tå. Eller förhoppningsvis så har man en Tå. Stortå till och med. Gareth valde att ta sin stortå som ersätting för sin tumme. Mycket smart vill jag påstå. Dock tror jag inte att han kom på idén med en tå som tumme.
Det ser faktsitk ganska normalt ut, något stor tumme bara. Men önskar Gareth lycka till min sin tumme, stortumme borde den nog kallas :) http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5085273.ab

Tummen upp :D

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0