TACK!

TACK MAMMA!...Min mamma kan vara snäll, ibland, hon har sina stunder då hon blänker till ;) Åkte ju som sagt ner på stan, till slut. Köpte först min väska som jag ville ha. Sen så kollade vi runt och jag fick även en randig tröja på MQ. Efter det så hittade min mamma en randig sak. Så den investerande hon i. Även en klänning provades. Inte av mig, av min mamma. Jag tycker hon ska köpa den. Så nu ska jag tjata lite om att mamma borde köpa den. För den var verkligen fin :) Mamma, köp den!
Under den här tiden så hinner man ju inte bli annat en sugen. Har sagt det tidigare, stan tröttar ut. Så jag såg till att min mamma åt sin första subway (Y) Men innan det så var hon massa snäll, igen, och köpte en annan, liten, väska till mig. Puss på det. Gissa vad? Det är inte slut än, För på vägen hem så åkte vi ju förbi ett av eskilstunas somrigaste ställen. Jag talar givetvis om Slagsta glass. Så det blev  en chokladsnäcka där. Den här dagen är en av dom bästa på länge. För ikväll väntar ju mys med helhärliga människor. Men nu ska jag gå och flytta lite. Från min gamla väska, till mina nya fina väskor :DPuss på min Mamma <3

PussHej<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0