Marredag :)

HejHopp! :D Kom typ nyss hem, efter att ha tränat med Marre. Jag var duktig ock culkade tillstan idag. Det innebär ju at tjag även cyklade hem därifårn. Det är så hilma skönt att cykla.Tack gubben med konstigt namn som uppfann cykeln!
Och innan jag tränade så var jag en sväng på stan med Marre också. Då hittade jag en avslutningsklänning på MQ. :) ..Äntligen! Den som jag provade förut, som jag gillade då, tyckte jag inte alls var lika fin nu. Så är det typ alltid. SÅ nu gäller det för mig att inte prova denna klänning, som jag köpte. Då kommer jag vilja byta den x) Japp. Så det blev en dag fylld av skola, shopping och träning för mig helet enkelt
Tack Marre för den mysiga och något svettiga dagen. Nu måstejag plugga lite. Har ju bara 2 normala dagar kvar i skolan ;)  Så vi hörs, någon gång i framtiden !

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0