Vad ska jag skriva här?

Kom hem ganska nyss....eller kom in ganska nyss. Vovven vill ju ut. Fast det regnar och är grått och helt trist. Var så sjukt trött i skolan Helt trasig. Trött nu också. Det är nog en ganska bra sak, annars så skulle jag ha mycket energi till att oroa mig för kvällen. Den innebär hoppning på den bruna. Butler alltså. Det kan lika gärna beskrivas som smått självmordsfösök. Eller kanske inte. Men läskigt är det i alla fall! :|
Så galet skönt att det bara är två dagar kvar i skolan, av denna vecka alltså. Sen är det ledigt i 4 dagar. Det kan jag nog leva med ;) Men måste plugga lite hemma nu. Eftersom att några lektioner, lyckligtvis, försvinner;) Men nu så ska jag...jag vet inte vad. Men något ska jag göra i alla fall Höres, om jag överlever kvällen

PussHej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0