Flyg fula fluga!

Och den fula flugan flög....Vart flög då denna fluga? Hela dens flyghisoria känner jag inte till, men slutet det kan jag
Flugan var en väldigt liten fluga, svart och var ute och flög. När den korsade min väg så flög den precis utanför glömsta dagiset. Helt okej ställe att flyga på antar jag.
Men flugan höll sig inte till trafikregerna. Ingen högertrafik, inget lämna företräde och dessutom krockade den! Mhm!? Vet ni vad det är för straff på det enligt flug-lagen?Omedelbart dödsstraff!
Så den fula flugan flög och dog...i mitt öga! Det var inte trevligt, varken för mig eller flugan. Dessutom fick jag ju inte bort den, eftersom att jag cyklade kunde jag inte göra så mycket och när jag kom hem så irriterade den mig inte längre. Utan nu, några timmar senare så såg jag något svart på ögat, när jag kollade närmare, i en spegel alltså,
kan ju uppenbarligen inte kolla på mina egna ögon, med mina egna ögon så var det den lilla flugan som fått omedlebart dödsstraff...Mindre mysigt. Men, jag antar att flugvärlden är hård.
Så nu är dessutom ramsan ändrad, eller det finns i alla fall två versioner..den andra är;
"Flyg fula fluga, och den fula flugan flög, in i mitt (Saras) öga"

PussHej<3



Kommentarer
Postat av: myy

HAHAHAHAHHA shiiiet den krascha xDDD ja trodde ju de va en stor jävel först :(

2009-09-07 @ 18:08:21 - http://mymonique.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad bra :) Börjar skaffa mig en hel armé nu haha

2010-01-23 @ 16:13:50 - http://fiaalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0