Come country roads

Ar pa andra sidan det stora bla, i det stora bla-rod-vita. Darav avsaknaden av de sa icke-internationella bokstaverna som kravar ringar och prickar. Men ni lar overleva, och om ni inte gor det lar det inte bero pa min stavning....fingers crossed!
Just nu sitter jag i en sang i Corolla, North Carolina, USA och vantar pa en harlig morgondag. Har redan hunnit avverka DC, Vriginia, West Virginia, Pennsylvania och Maryland Darmed ocksa avverkat manga timmar i bilen. Totally worth it for det ar tokmysigt har pa OBX. Med lagom mycket tur sa far jag aven se delfiner och vildhastar...inte illa! Lart mig mkt nytt ocksa

Abraham Lincon rimmar pa Clingkon
Right-away ar minst 30 min
Mexikaner, we like
Shoppa lite mer an du har plats for
Efter ~10 omgangar sitter Dora-fraser i ryggraden
Gor plats for lite mer sa du kan shoppa
Skunk luktar skunk
You may never double nap

Det dar ar bara en brakdel av vad jag lart mig, min IQ skjuter genom taket! tank vad nagra dagar med bl.a. en lagom kansig morbror kan gor.  Nu ar det en dejt med kudden som vantar!

Signing out from the E-coast


Kommentarer
Postat av: morbror

Festliga minnen! men hur kunde du glomma motorstoppet vid Burger king o inte stanna for ett enda rodljus efter bilen ater sprungits igang?..hehe

2012-01-26 @ 03:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0