We're not living in america

But how I wish... Hann inte mer än än vända mig om med boardingpasset i handen efter att ha kramat de fantastiska 3, som jag haft 16 otroligt härliga dagar med, en sista gång innan jag ville tillbaka.
Jag vill tillbaka. Till solen, vattnet, delfinerna, varma sommarkvällar, inga måsten, vildhästar och delar av min super-släkt. För hm...ligga i solen på en strand med Atlanten några meter bort och det största bekymret är när dagens nap ska tas känns en aning härligare än vad som väntade/ar mig i detta inte så soliga, vardagliga Sverige med massa måsten, kyla och tråkigheter. Nu har jag massa trista saker att göra dessutom.

väskorna som är en aning försvunna
Bli av med mitt jetlag
Packa upp väskan som är en aning oorganiserad
Kolla upp allt det nya i skolan
Sakna släktingarna i Australien

Ni kan nog räkna ut själva exakt hur mycket jag ser fram emot det som kommer...
För en sak är säker:
Jag skulle göra om det vilken sekund som helst.
Jag skulle göra om alla sekunder vilken sekund som helst.

Tack för days of awesomness!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0