From mixed drinks to techno beats

Peace and love en vecka i ruset av  musik, i ruset på livet, och mamma, om du läser; inte i ruset på något annat. Har nog aldrig varit så trött som när bilen rullade in på parkeringen tillsammans med fåglarnas morgonsång. Har nog aldrig varit så ren som efter duschen som följde därefter. Har nog aldrig uppskattat min säng så mycket som när mitt huvud mötte kudden. Har nog aldrig varit så hes som när stämbanden försökte nynna på de låtar som fortfarande satt fast i huvudet morgonen därpå. Har nog aldrig varit så okej med att vara så långt ifrån okej.
'
'
'
Det få stunderna sömnbristen gjorde sig påmind och någon typ av friktion uppstod är inget mot de underbara stunder som lyckan var total. Som jag har skrattat åt helt sjuka saker och så många glada stämmningsfulla människor jag har bytt hälsningsfraser och textrader med. Men framför allt, så många minnen jag fått med mig hem. Nu paketerade i låtar som träffat rakt i hjärtat i takt med basen och ett hoppande folkhav. Nu är det knappt ett år kvar till nästa gång Borlänge, aka staden med för få telemaster, invarderas. Jag längtar redan. Men tills dess.  Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0