CHOKLADGLASS<3

MUMS...Chokladglass är så galet gott, äter det nu och ska kolla på SATC. Hej underbarakväll. Kom hem ganska nyss, och var galet trött. Men cykelturen gjord eås jag blev pigg så nu väntar dom 4 härligaste Vännerna någinsin.. Eller okej, där överdrev jag. Men ni vet ju hur galet bra dom är eftersom att ni följt mitt råd och kollat på SATC. Så tänk er SATC och lite, eller väldigt mycket, chokladglass en mysig kväll. Där har ni min mysiga kväll, eller är det natt nu när klocka är efter tolv? Just det, det häde något ikväll förresten. Drog till slagsta till massa människor. Var där, var trött, var jätte trött, blev pigg, blev trött, cyklade hem. :) Hihi Men puss på kvällen för det var massa mysigt i alla fall...Men nu kan jag verkligne inte skriva mer,abstinensen är för stor, måste....ha..Sex and..the......City....NU

CykelPS. Cykeln uppfanns 1816 av Karl Freiherr Drais von Sauerbronn. DS.

PussHej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0