Duktigt :D

Nu har jag tränat! Idag har jag varit duktig. Först så blev det en walk avec le Puff sen sitta lite här, vid datorn alltså. Sen pluggade jag (och åt lite mackor, det blir ju mycket roligare att plugga då ;) ) Sen vare ut med vovven igen och när jag kom in lagade jag lite mat med min bror. Inte nog med det. Efter allt detta så tränade jag Och nu ska jag läsa lite SO. Är jag inte galet duktig? Detta blir en dag med jätte många + i kanten på mig..typ ++++++++++++++++++++ så många. Hur många det nu är?
Imorgon är det ju sista dagen i skolan. Sen är det bara en vecka kvar. Eller en normal vecka. kvar. Hur skönt som helst. För det mesta börjar liksom ta slut nu. Har några prov till nästa vecka. Men efter det så finns det iprincip inget att göra :D Me likes---mycket. För på måndag v.23 är betygen satta och det betyder att varje lektion hela vecka 23 kommer vara mer eller mindre onödiga Och vi är bort flera av dagarna. Jag klagar inte. Det har bara gått läskigt fort. Liksom känns nästan som att det var sommarlov nyss. Verkligen nyss. Och som att jag fortfarande inte sökt program, eller som att jag ska börja nian igen. Men det ska jag ju inte....Hm...Aja. Det får tänkas på en annan gång. Typ skolavslutningen känns som ett bra tillf'älle. För nu ska jag lyssna på musik och hjärntvätta mig lite.

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0