En timma försvann?!

Den bara fösvann Jag vet inte riktigt vart, och jag har inte brytt mig om att leta.
Men helst plötsligt var klockan halv 11 istället för halv 10. Jag blev fövånad och jag fattar verkligen inte hur det gick till. Lite läskigt :S Då blev det mycket att göra, på väldigt kort tid. Eller tid har jag väl. Men planen var ju en timma mer.
Kan en timma vekligen bara försvinna?..Jag undrar i alla fall vart min tog vägen. Kommer jag att få tillbaka den? Eller är den över nu? Jag hoppas att det inte var en rolig timma som försvann. I sånna fall vill jag helt klart ha tillbaka den. En sak vet jag om den där timman i alla fall.
Den var läskig, och missade när Sverige tog sig till semifinal mot Kanada. Jag missade det inte. Jag såg det, eller i alla fall slutet. Det innan höll jag mig uppdaterad med genom aftonbladet. Aftonbladet är bra till en del saker faktiskt:P Kan man efterlysa en borttappad timma där? Nu har jag i alla fall inte tid att göra det, Jag saknar ju den. Timman alltså, som jag undrar om man kan efterlysa.
Om ni hittar den kan ju höra av er, men bara om det var en rolig timma. Annars kan den får ligga :)
Men nu måste jag sova, Så att ännu fler timmar försvinner och det blir en helhärliggenombrasuperduperfredag! :D Ses då!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0