För mycket av de goda...

Tro det eller ej. Men det kan bli för mycket av det goda...Som ikväll. Det var tre bra program, på tre olika kanaler, samtidigt. Hur jag än försökte så hann jag inte kolla på alla tre.
Det gäller alltså The Mentalist på TV3 House på TV4 och Desperate Housewives på Knanal 5.Vad ska jag göra?
Ikväll så fick det bli House som inte följdes."/ Mellan de andra två programmen  zappades det förbrlit. Så jag lyckades i alla fall hänga med i båda :D Men till nästa år, eller om det bli till hösten? Tycker jag att kanalernai fråga får samarbeta betydligt mycket bättre. Hur ska det annars gå?..I-Lands problem nr 329;
Bra avsnitt av Desperate Housewives ikväll förresten. Tillbaka blickar. Jag har en liten förkärlek till sånna avsnitt.
Tillbaka blickar, och i-fall-att-om-avsnitt. Dem är ofta lite bättre, eller i alla fall lite mer intressanta. Därmed mer roande och ja, ni fattar grejen. Sånna avsnitt tillhör toppen, på någon lista, där dom passar in :D

Men nu ska jag snart sova. Har börjat gå och lägga mig tidigare nu typ senaste veckan:O ..Haha, vet inte varför. Men det är nog en bra sak, så ska inte överanalysera. Nej, bara gilla läget;) Men vi hörs imorron,,,tror jag Då är det i alla fall stallet för mig :D

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0