Gonatt dåe!

Det blev inget grease ;(Men jag överlever. Och det som inte dödar, gör en starkare.
Blev att vara med massa roligt folk istället. Så efter att jag gjort mina sjukt gida och underbara maränger med choklad <3 så åkte jag hem till Danne. Var där hela kvällen och vi gjorde lite allt möjligt. Haha, jag blev jätte trött och jätte konstig ett tag. Typ skrattade åt allt. Kanske borde be om ursäkt om jobbighetsfaktorn steg där ett tag. Men det vill jag inte. Jag hade ju  kul ;) ^^
Nu är jag trötter igen och ska sova. Så himla skönt med 4 dagar ledigt, men förstår inte hur jag ska orka upp på måndag sen. Men det problemet tar jag när det uppstår, om det uppstår!
Hörs imorron. Eller idag. Men efter att jag sovit. Hm, ni fattar . . .och om inte gör det. Synd

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0