Hemma nue:)

Har ridit nu, det gick faktsitk helt okej.
Synd och klaga liksom:) Hade den lilla svarta, Mr.Bean that is. Och för er som är intresserade så såg jag dom nya hästarna. Väldans söta, speciellt den gråa ....för er som inte är intresserade så såg jag dem nya hästarna ändå, och sen gråa var ändå söt....Ni kunde bara hoppa över att läsa ^^ Men nu är det försent.. Mohaha:)
Fast det var extra tråkigt att cykla hem idag:/ Vet inte varför, blev bara så galet opepp...Men då så blev det några sms till Frisk, och så märktes det knappt att det var jobbigt sen :D  
Nu ska jag plugga lite, om jag orkar. Hahaha hade ju muskelprov idag, eller var det möööskelprov sarah?...Det var nog det roligaste provet jag haft. Vi var inte tysta...alls. Och Marre började stretcha, sen sarah också och jag skrattade åt att bilderna. Dom var verkligen jätteroliga :P...Mer sånna prov tycker jag...Just de, nu kommer jag ihåg. Måste göra klart mitt träningsprogram. Rackarns det ser jag inte fram emot. Men med lite musik så borde det inte vara alldeles för hemskt....Det mesta är redan klart, Tack :) <3  Men nu måste jag sätta igång, annars blir du ju som aldrig klart...

Mr.BeanDen lill svarta Bönan

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0