Jag vill inte vara Död!

Nej, jag vill inte det ...Vara död alltså...Nu i slutet av terminen när vi typ har haft en massa prov, och det börjar blir lite lugnare, så måste vi ändå jobba, i alla fall i franskan >.< Detta samtidigt som det pågår muntilga nationellaprov. Alltså har vi ingen lärare, eller det har vi. Men han är inte direkt närvarnade. Så då måste vi andra elever sysselsättas. Vilket ju ändå inte fungerar speciellt bra. Nej, jag kan inte påstå att större delar av gruppen jobbar speciellt hårt, större delar jobbar inte ens. För vem vill jobba med den uppgiften vi fick? "Mon Histoire" -Min historia- Då ska vi skriva, prata om vad som kan tänkas stå på våra gravstenar. Alltså vad som hänt i våra liv, vad vi gjort, inte gjort och om hur lyckade eller misslyckade vi blev. Nej Tack!
1. Det är tråkig
2. Det kräver en hel massa fanatsi
3. Det är läskigt
Jag vet inte hur det är för er, eller för Christer. Men jag klarar min alldeles utmärkt utan att tänka på hur mitt liv kommer se ut. Vilka saker jag kommer göra, vilka val  och vad jag kommer ångra. Nej, det är en såndär sak man förtränger. Oerhört mycket. Jag har inga planer på att sluta förtränga det heller. Så för mig blir det att jobba med något annat.
Jag vill verkligen inte vara död.

'Läskigt!

PussHej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0