Läskiga ljud:(

Då var skolan slut då :) Är lite trött nu, men inte massor...x) Planen för idag är typ plugga lite NO inför redovisningen imorron, sen åka till stallet och förmodligen rida svarta ponnyn. Sen hem igen  och tare lugnt. Helt okej om ni frågar mig. Dessutom plockade jag nyss ur diskmaskinen, dukitg som jag är :D Helt galet vad jag gör saker...Snälla saker. Förmodligen för att jag är så snäll..Eller.ja? Lider av tillfällig sinesförvirring skulle jag också vilja kalla det :p

Just det !...Igår kväll när jag skulle sova så hördes det ett läskigt ljud från undervåningen. Som att någon trummade mot bänken. Typ ba-ba-ba-bam ba-ba-ba-bam. Det höll på ett bra tag. Med tanke på vad vi snackade om på senaste styrelsen (elevrådet) så hm...var det mer eller mindre läskigt. Eller inte läskigt men inte chans att jag skulle gå ner och kolla i alla fall. Nej, jag säger att det var diskmaskinen, inte för att den någonsin har låtit så förut, men det var den. ..Tror jag...Hoppas jag... hm...Vill inte tänka mer på det nu så det får bli lite NO istället:)

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0