Plugga? Naej

Nu har hag tränat. (Bravi Sara!!!!!!!!)
Det blev inte med Emma, hon var tråkig, hon var med Nike..Istället blev det med Mamma, men bättre det. Hon hade bil ju ! Me likes ...eller idag gjorde jag i alla fall det. Var massa trött innan. haha bra start. Sen blev jag ju pigg, Men gissa då hur trött jag är nu? Okej, kanske inte trött på det sättet att jag sovit för lite, inte trött i huvudet liksom. utan i ögonen bara  x) Om ni fattar, vilket ni rimligtvis inte gör.
Nu borde jag egentligen plugga klart det sista på SO;n...Men hallå!? Det är ju Hockey på Tv. Så galet mycket roligare och  mer nödvändigt, och underhållande, och intressantare och, mindre jobbigt liksom. Så lite Sverige - USA får det bli. Förövrigt leder Sverige med 2-1 in i tredje perioden. Bra de, Nu hoppas vi bara på vinst för då måste jag ju fira och det gör jag genom att inte plugga. Hur nu logiken går ihop sig med att  få IG för att Sverige tog brons i VM? Aja, jag hoppas i alla fall att dom gör det , vinner alltså. inte att jag får IG. Fast fan, nu kommer dom säkert att förlora bara föra att jag sa...skrev,,,sådär..Hmm... Nu så ska jag kolla i alla fall. Och om några krafter finns kvar, och om några vänliga människor vill så blir det kanske slagsta ikväll :)

PussHej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0