Stan tröttar ut. . .

Man blir helt slut...Först går man en massa, sen provar man en massa, sen så äter man inget. Resultatet blir blodsockernivå =0 ....Så nu är jag galet trött och vet inte om jag kommer orka träna sen...Kommer jag det? ..Hoppas hoppas hoppas haha x) På stan i alla fall, det var inte kul. Jag och Emma var så galet sötsugna. Verkligen jätte. Allt vi såg ville ha .Det blir ju inte bättre av att man var tionde meter passerar något ätbart...Det var hemskt. Men ci lyckades motstå och nu är jag hemma och jätte hungrig-. Men snart är det mat. MUMS!
Lite saker hittade jag. Fast köpte inget, Min plånbok, eller jag äger ingen, men pengarna sa Nej, och jag säga Mamma! :) Hon ska i alla fall köpa en väska åt mig. Och lite annat tycker jag. För jag kan ju inte betala hur mycket som helst själv.. Aight?  (A)...Ikväll blir det kanske träna. Men i alla fall plugga det sista innan svenskprovet imorron. Det är inte kul, inte ens lite. Så galet inte roande att lära sig sådär mycket om författarna. Det är liksom för mycket

Just det. Min vän Sarah gjorde mig glad idag. Jag gillar henne skarpt. :)

PussHej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0